• وبلاگ : كاش كه با هم باشيم
  • يادداشت : پيروزي
  • نظرات : 10 خصوصي ، 56 عمومي
  • ساعت دماسنج

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + بنده خدا 
    با سلام ضمن تبريک سالروز ولادت حضرت بقيه الله الاعظم
    وقتي در فضاي مجازي مطلبي رو درج مي کنيد بايد انتظار داشته باشيد که اين مطالب ديده مي شود و ممکن است که گاهي نقد هاي جدي بر آن صورت گيرد لذا از بحث فرار نکنيد و اينکه ادامه آن بي فايده است به احتمال زياد عدم تحمل شما رو براي شنيدن انتقاد نشان مي دهد. توصيه قران به همگان اينست که انسانهاي صالح سخنان را مي شنوند و از بهترين آنها تبعيت مي کنند پس هيچگاه گوش خود رو به سخنان ديگران نبنديد .
    در خصوص پاسخ شما به بنده بايد بنويسم که اگر شايسته سالاري در مملکت رعايت مي شد اوضاع به اينجا نمي رسيد از همون مامور نيروي انتظامي بايد گزينش درست انجام شود تا به بالا پس انتصاب افراد بي صلاحيت باعث مشکلاتي مي شود که امروزه آنرا احساس مي کنيم و شما هم آنرا قبول داريد بهترين وشايسته ترين نيرو هاي ما يا خارج نشين شده اند يا خانه نشين خب معلوم است کار به اينجا مي رسد امير مومنان علي (ع) وقتي مالک رو براي استانداري مصر فرستاد با وجود اينکه به او اعتماد داشت باز توصيه هاي عجيبي به وي کرد که چگونه حکومت کند و حقوق مردم رو رعيت نمايد . فرض شما رو هم اگر بپذيريم که رهبر هيچ اطلاعي از اين مسائل نداره که عذر بدتر از گناه آورديم .
    به نکته خوبي اشاره کرديد امير مومنان علي (ع) خود مصر بر اين کار بود حتي داريم در احوالات ايشان که در محکمه اي قاضي به حضرت تعارف کرد که بيايد و در کنار او در بالاي محکمه بنشيند خب حضرت خليفه مسلمين بود اما ايشان به قاضي نهيب مي زند که نبايد بين من و طرف ديگر دعوا فرق بگذاري حال سوال اينجاست که شکايت از يکي مثل آقاي جنتي که خليفه هم نيست چگونه است آيا ايشان در دادگاه حضور پيدا مي کند ؟ آيا با او مثل ديگران رفتار مي شود اگر هم قاضي بخواهد فرقي نگذارد با او برخورد مي شود تو خود بخوان حديث مفصل از مجمل
    پاسخ

    جواب در کامنت هاي بالا