• وبلاگ : كاش كه با هم باشيم
  • يادداشت : پيروزي
  • نظرات : 10 خصوصي ، 56 عمومي
  • mp3 player شوکر

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + بنده خدا 
    با سلام
    متن هاي شما سرشار از بغض نسبت به من که يک هم ميهن شما هستم مي باشد و اين همان احساس غير خودي بودن من از جانب شماست من خواهش مي کنم ادبيات خود رو تند نکنيد که بحث از حالت منطقي و مودبانه خارج نشود .
    همانطور که گفتم سعي کنيد نوشته هاي من رو بخونيد براي اينکه به آن کمي فکر کنيد نه براي اينکه بخواهيد صرفا جوابي به من داده باشيد به همين دليل است که جواب هاي شما بسيار پراکنده و بعضا خارج از موضوع است .
    پس از دو نکته بالا سعي مي کنم بسيار روان و ساده موضوع رو پيش ببرم شايد بتوانم ذهن شما رو روشن کنم .
    در خصوص اينکه انتصاب رهبر از طرف امام عصر صورت گرفته به گوگل مراجعه کنيد و صحبت هاي آقاي مصباح رو بخونيد ايشان نظرش اينست که رهبري از طرف امام عصر منصوب شده است و مجلس خبرگان ايشان رو کشف کرده اند حال اگر به نظر شما اين مطلب احمقانه است پس خوشحالم که يک نقطه مشترک پيدا کرديم .
    در خصوص شخصيت رهبري من وارد جزئيات نميشم اما ممکن است خيلي از افراد شخصيت هاي جذاب و دوست داشتني داشته باشند آيا ملاک خوبي براي تبعيت است ؟ اگر مسائل سياسي روز رو دنبال کنيد خانم زهرا مصطفوي دختر امام بعد از رد صلاحيت آقاي هاشمي نامه اي به رهبر نوشتند که حاوي نکات مهمي بود از جمله اينکه امام خميني آقاي هاشمي رو هم براي رهبري تاييد کردند و صاحب صلاحيت مي دانستند خب يکي از عوامل انتخاب رهبر نقل قولي بود که از پسر امام سيد احمد آقا مطرح شد حال دختر امام نقل قولي مي کند شما که نمي خواهيد بگوييد ارزش حرف اولاد مونث از ذکور کمتر است .
    يکي ديگر از مشکلاتي که شما به آن توجه نداريد نحوه تاييد صلاحيت کساني است که در مجلس خبرگان رهبر رو انتخاب مي کنند و بر عملکرد ايشان نظارت دارند که يک دور تسلسل است رهبر فقهاي شوراي نگهبان رو نصب مي کند و آنها کانديدهاي خبرگان رو تاييد يا رد مي کنند سوال اينجاست که چگونه مجلسي که توسط رهبر به صورت غير مستقيم گزينش شده مي تواند بر ايشان نظارت کند . اين در حالي است که رئيس فعلي مجلس در يک اقدام تعجب انگيز حق نظارت مجلس خبرگان رو از اين مجلس گرفت و فقط به احراز شرايط رهبري خود رو موظف دانست که آنهم سالي دو بار در نشست خبرگان بدون هيچ بحث و بررسي انجام مي شود چون صداي مخالفي از فيلتر شورا نگهبان رد نمي شود
    پاسخ

    جناب هم وطن عزيز ...... مباحثه کننده ي گرامي .... خانوم سوسن ايراني ..... من از اختلاف نظر شما و يا بحث کردن شما نارحت نمي شوم آن قدري که شما از جواب دادن من ناراحت مي شويد و دوست داريد من فکر کنم بيشتر ..... اگر جوابي به شما داده مي شه از روي علاقه نيست بلکه از روي احترام است .......همان طور که شما وقت مي گذاريد و اين ها را مي خوانيد من هم وقت مي گذارم و رويشان فکر مي کنم و تحقيق مي کنم و پاسخ مي دهم .......اگر در منطق شما پاسخ گويي به سوال جزو فکر کردن نيست و فکر کردن فقط اين است که من بخوانم و جوابي را که بايد ندهم قبول .... مطالب پراکنده است چون شما داريد پراکنده صحبت مي کنيد مجبورم براي شما از جاهاي مختلف مثال بياورم ... شماييد که خلط موضوع مي کنيد ... و با مثال آوردن از آقاي مصباح و ديگري و ديگري ميخواهيد موضوع ولي فقيه را بپوشانيد اين چيزي است که من فکر مي کنم و اين از اين شاخه به آن شاخه پريدن هدفي جز اين نمي تواند داشته باشد اگر دارد مرا روشن کنيد ....... تهمت هاي شما و کلماتي که با بغض درمورد ولي فقيه و پيروان ايشون مي گيد مرا ناراحت مي کند و من بايد اين ناراحتي را به شما نشان دهم ....... نمي دانم کجاي صحبت هاي مرا توهين مي بينيد .... اين که اين قدر دوست داريد خودتان را غيرخودي نشان دهيد اصرار شماست وگرنه از بابت من خيالتان تخت چون اصولا با غير خودي ها با بحث نمي نشينم .... اين مطلبي بود که بايد عرض مي کردم ..... بقيه عرضم را در کامنت هاي بالا بخوانيد .... اينجا جا نمي شود